Sover över hos Felicia ikväll! :D

Helloba! ;)

Nu sitter jag & Felicia med min dvärghamster i Felicias säng & kollar på fearfactor på sexan, skiiiiiiiiiiiiit skabbigt! Dom lägger tjejerna i en låst låda full med skitstora spindlar & gräshoppor & andra småkryp. Sen ska killarna typ fylla ett rör med gräshoppsröra med munnen, alltså suga upp det & spotta ut i röret så nyckeln åker upp & sen låsen han upp en säg sen ska han såga upp sin fru/partner ur lådan med krypen! Jag skulle spy! :o men nog med den skiten... hehehe.. men nu ska jag & Felle bada, pusshej! :*

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Ja :D



Vad tycker du om årets Fashion Against AIDS-kollektion av H&M? :)

2012-02-27 @ 17:04:09
URL: http://nathalienyren.se

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback