Graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattis! :D

Hejhej Julia här som säger grattis till min älskade Monika! :)

Jag är ledsen att jag inte var i skolan idag för att fira din födelsedag men jag mådde inte bra, det var därför jag inte var i skolan men jag kommer imorn! Hoppas du har haft en helt otrolig dag gumman. ♥ Jag ville vara med dig idag men det kunde jag inte men imorn kommer jag boooooooooooomba dig med GRATTISAR! :D GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIISSSSSSSSS!!! 
Men iallafall så har jag varit hemma pga att jag hade ont i huvudet! Men jag har migrän så jag fick typ ett mini anfall idag på morgonen, jag höll typ på att spy. :( Jag har inte tagit dom tabletter jag ska ta morgon&kväll på länge för mamma ville se hur det gick utan dom & jag tycker inte att det har gått bra så jag ska börja ta tabletterna igen. Men nu sitter jag i soffan som vanligt men jag kollar också på Unforgettable det är rätt bra faktist & nu ska jag kolla vidare på det så vi hörs imorn! Puss&godnatt! :*

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback