lov lov lov lov

Godmorgon! :)
Jag vet att jag inte har bloggat på några dagar men min dator har vart avstängd. :/ Har inte orkat att sätta på den! :p Hehehe, men jag är vaken och väntar på att Felicia ska komma eftersm att hon ska hjälpa mig med att stda mitt rum. Det ser ut som att något har dött där. :( Sen kanske jag ska åka till stan med mami. Måste ha nya convears och skinjacka! Vill att snön ska smällta nu och det ska bli varmt! haha, i början av året så gnällde man på att det inte fanns snö, nu gnäller man på att min vill ha bort snön. :S Jaja, puss och kram! :love:

Kommentarer
Postat av: Chong ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Two Asiians

Hej på dig finis :D Är allt bra med dig?

2012-03-01 @ 13:24:05
URL: http://twoasiians.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback